LEAN Dienstverlening quiz

LEAN Dienstverlening quizWelkom bij de LEAN Dienstverlening quiz!

Met de volgende vragen kunt u uw kennis testen. Op uw antwoorden krijgt u uitgebreide feedback. Er is geen tijdslimiet, dus u kunt rustig nadenken. Iedere keer dat u de quiz speelt, krijgt u tien willekeurige vragen en zijn de antwoordmogelijkheden gehusseld.

Hoeveel weet u al van LEAN Dienstverlening?

1
De LEAN methodiek om processen te verbeteren is geschikt voor... (Kies het best passende antwoord)
2
Een kenmerk van een organisatie die ernaar streeft om LEAN te werken is:
3
Wie is de "klant" van een proces?
4
LEAN is een methode die bedoeld is voor... (LET OP: meerdere antwoorden mogelijk)
5
Hoe vaak moet u volgens het “5 whys” principe doorvragen om tot de kern van een probleem te komen?
6
Wat staat centraal bij verbetermanagement volgens LEAN?
7
Welke uitdrukking past het beste bij het LEAN gedachtegoed?
8
Wat staat bij LEAN altijd voorop?
9
Wat is een voorbeeld van een "waarde toevoegende activiteit" in een proces?
10
Hoe meer werk er gelijktijdig onderhanden is in de organisatie...

Dit is het einde van de LEAN Dienstverlening quiz. Bent u nieuwsgierig naar uw score en de juiste antwoorden? Vul dan onderstaande gegevens in en klik op Beoordelen.

Naam
Organisatie
E-mail