LEAN Dienstverlening quiz

LEAN Dienstverlening quizWelkom bij de LEAN Dienstverlening quiz!

Met de volgende vragen kunt u uw kennis testen. Op uw antwoorden krijgt u uitgebreide feedback. Er is geen tijdslimiet, dus u kunt rustig nadenken. Iedere keer dat u de quiz speelt, krijgt u tien willekeurige vragen en zijn de antwoordmogelijkheden gehusseld.

Hoeveel weet u al van LEAN Dienstverlening?

1) Wat is belangrijk om te bedenken voordat er een LEAN verbeterproject wordt gestart om een probleem met een proces op te lossen? (LET OP: meerdere antwoorden mogelijk)
2) Wat is een voorbeeld van een "waarde toevoegende activiteit" in een proces?
3) Hoe meer werk er gelijktijdig onderhanden is in de organisatie...
4) Wie is de "klant" van een proces?
5) Wat maakt LEAN bij publieke dienstverlening anders dan in de industrie?
6) LEAN is een methode die bedoeld is voor... (LET OP: meerdere antwoorden mogelijk)
7) Als de beoordeling van een subsidieaanvraag effectief 1 uur duurt en 1 week doorlooptijd heeft, hoeveel procent van de doorlooptijd wordt er dan waarde toegevoegd?
8) Waar staat LEAN voor?
9) Wat staat bij LEAN altijd voorop?
10) Wat staat centraal bij verbetermanagement volgens LEAN?

Dit is het einde van de LEAN Dienstverlening quiz. Bent u nieuwsgierig naar uw score en de juiste antwoorden? Vul dan onderstaande gegevens in en klik op Beoordelen.

Naam
Organisatie
E-mail