Bedrijf: strategie voor betere dienstverlening

strategieDienstverlenende bedrijven opereren in een steeds sneller veranderende wereld. Strategie is belangrijker dan ooit. De concurrentie neemt snel toe en door de economische recessie staat de afzet onder druk.

Klanten willen steeds sneller bediend worden via steeds meer verschillende kanalen: email, twitter, facebook, telefoon en winkel. Afnemers worden ook mondiger en meten hun ervaringen breed uit op internet. In navolging van de industrie zijn ook in de dienstverlening het verkorten van doorlooptijden, verminderen van fouten en verlaging van de kostprijs actuele thema’s.

Strategisch advies en interim management

Daar kan ik goed bij helpen, maar daarnaast help ik ook met het creatief na blijven denken over andere manieren van zaken doen. Voor bedrijven kan ik daarom als adviseur of interim manager de schakel zijn tussen klant, dienstverlening, processen en informatievoorziening. Ik heb kennis van elk van deze disciplines en kan de samenhang goed bewaken. Samen komen we tot de beste strategie voor uw onderneming.

In mijn LinkedIn profiel leest u diverse aanbevelingen van andere opdrachtgevers bij diverse bedrijven in de dienstverlenende sector voor mijn werk als organisatieadviseur en interim manager. Geïnteresseerd? Uiterlijk de eerstvolgende werkdag neem ik contact op, als u mij mailt of uw telefoonnummer achterlaat.

Met vriendelijke groet,

Ron van der Kolk

drs. R.J. van der Kolk MBA  LinkedIn Ron van der Kolk