LEAN Dienstverlening quiz

LEAN Dienstverlening quizWelkom bij de LEAN Dienstverlening quiz!

Met de volgende vragen kunt u uw kennis testen. Op uw antwoorden krijgt u uitgebreide feedback. Er is geen tijdslimiet, dus u kunt rustig nadenken. Iedere keer dat u de quiz speelt, krijgt u tien willekeurige vragen en zijn de antwoordmogelijkheden gehusseld.

Hoeveel weet u al van LEAN Dienstverlening?

1) Wat is belangrijk om te bedenken voordat er een LEAN verbeterproject wordt gestart om een probleem met een proces op te lossen? (LET OP: meerdere antwoorden mogelijk)
2) Wat is de juiste volgorde van projectmatige, stapsgewijze verbetering van processen?
3) Wat is Kaizen?
4) Hoe vaak moet u volgens het “5 whys” principe doorvragen om tot de kern van een probleem te komen?
5) Welke uitdrukking past het beste bij het LEAN gedachtegoed?
6) Een kenmerk van een organisatie die ernaar streeft om LEAN te werken is:
7) LEAN is een methode die bedoeld is voor... (LET OP: meerdere antwoorden mogelijk)
8) Wat maakt LEAN bij publieke dienstverlening anders dan in de industrie?
9) Wat staat centraal bij verbetermanagement volgens LEAN?
10) Wat is een proces met een grote "flow"? Dat is een proces...

Dit is het einde van de LEAN Dienstverlening quiz. Bent u nieuwsgierig naar uw score en de juiste antwoorden? Vul dan onderstaande gegevens in en klik op Beoordelen.

Naam
Organisatie
E-mail