LEAN Dienstverlening quiz

LEAN Dienstverlening quizWelkom bij de LEAN Dienstverlening quiz!

Met de volgende vragen kunt u uw kennis testen. Op uw antwoorden krijgt u uitgebreide feedback. Er is geen tijdslimiet, dus u kunt rustig nadenken. Iedere keer dat u de quiz speelt, krijgt u tien willekeurige vragen en zijn de antwoordmogelijkheden gehusseld.

Hoeveel weet u al van LEAN Dienstverlening?

1) Wat is belangrijk om te bedenken voordat er een LEAN verbeterproject wordt gestart om een probleem met een proces op te lossen? (LET OP: meerdere antwoorden mogelijk)
2) Hoe vaak moet u volgens het “5 whys” principe doorvragen om tot de kern van een probleem te komen?
3) Wat is de juiste volgorde van projectmatige, stapsgewijze verbetering van processen?
4) Wat is Kaizen?
5) De LEAN methodiek om processen te verbeteren is geschikt voor... (Kies het best passende antwoord)
6) Wat is een proces met een grote "flow"? Dat is een proces...
7) LEAN is een methode die bedoeld is voor... (LET OP: meerdere antwoorden mogelijk)
8) Wat zijn voorbeelden van verspilling? (LET OP: meerdere antwoorden mogelijk)
9) Hoe meer werk er gelijktijdig onderhanden is in de organisatie...
10) Wat is een voorbeeld van een "waarde toevoegende activiteit" in een proces?

Dit is het einde van de LEAN Dienstverlening quiz. Bent u nieuwsgierig naar uw score en de juiste antwoorden? Vul dan onderstaande gegevens in en klik op Beoordelen.

Naam
Organisatie
E-mail