LEAN Dienstverlening quiz

LEAN Dienstverlening quizWelkom bij de LEAN Dienstverlening quiz!

Met de volgende vragen kunt u uw kennis testen. Op uw antwoorden krijgt u uitgebreide feedback. Er is geen tijdslimiet, dus u kunt rustig nadenken. Iedere keer dat u de quiz speelt, krijgt u tien willekeurige vragen en zijn de antwoordmogelijkheden gehusseld.

Hoeveel weet u al van LEAN Dienstverlening?

1) Wat maakt LEAN bij publieke dienstverlening anders dan in de industrie?
2) Wat is Kaizen?
3) Wat is de eerste stap van het stappenplan voor verbeterprojecten?
4) Wat staat centraal bij verbetermanagement volgens LEAN?
5) Waar staat LEAN voor?
6) De LEAN methodiek om processen te verbeteren is geschikt voor... (Kies het best passende antwoord)
7) Een kenmerk van een organisatie die ernaar streeft om LEAN te werken is:
8) Wat zijn voorbeelden van verspilling? (LET OP: meerdere antwoorden mogelijk)
9) Welke uitdrukking past het beste bij het LEAN gedachtegoed?
10) Hoe vaak moet u volgens het “5 whys” principe doorvragen om tot de kern van een probleem te komen?

Dit is het einde van de LEAN Dienstverlening quiz. Bent u nieuwsgierig naar uw score en de juiste antwoorden? Vul dan onderstaande gegevens in en klik op Beoordelen.

Naam
Organisatie
E-mail