LEAN Dienstverlening quiz

LEAN Dienstverlening quizWelkom bij de LEAN Dienstverlening quiz!

Met de volgende vragen kunt u uw kennis testen. Op uw antwoorden krijgt u uitgebreide feedback. Er is geen tijdslimiet, dus u kunt rustig nadenken. Iedere keer dat u de quiz speelt, krijgt u tien willekeurige vragen en zijn de antwoordmogelijkheden gehusseld.

Hoeveel weet u al van LEAN Dienstverlening?

1) LEAN is een methode die bedoeld is voor... (LET OP: meerdere antwoorden mogelijk)
2) Wat is de juiste volgorde van projectmatige, stapsgewijze verbetering van processen?
3) Wat zijn voorbeelden van verspilling? (LET OP: meerdere antwoorden mogelijk)
4) Waar staat LEAN voor?
5) Wat is een voorbeeld van een "waarde toevoegende activiteit" in een proces?
6) Als de beoordeling van een subsidieaanvraag effectief 1 uur duurt en 1 week doorlooptijd heeft, hoeveel procent van de doorlooptijd wordt er dan waarde toegevoegd?
7) Welke uitdrukking past het beste bij het LEAN gedachtegoed?
8) Hoe vaak moet u volgens het “5 whys” principe doorvragen om tot de kern van een probleem te komen?
9) Wat staat centraal bij verbetermanagement volgens LEAN?
10) Wat zijn, volgens de 5S methode, de vijf basisprincipes voor een opgeruimde werkplek?

Dit is het einde van de LEAN Dienstverlening quiz. Bent u nieuwsgierig naar uw score en de juiste antwoorden? Vul dan onderstaande gegevens in en klik op Beoordelen.

Naam
Organisatie
E-mail