LEAN Dienstverlening quiz

LEAN Dienstverlening quizWelkom bij de LEAN Dienstverlening quiz!

Met de volgende vragen kunt u uw kennis testen. Op uw antwoorden krijgt u uitgebreide feedback. Er is geen tijdslimiet, dus u kunt rustig nadenken. Iedere keer dat u de quiz speelt, krijgt u tien willekeurige vragen en zijn de antwoordmogelijkheden gehusseld.

Hoeveel weet u al van LEAN Dienstverlening?

1) Wat is een voorbeeld van een "waarde toevoegende activiteit" in een proces?
2) Wat zijn, volgens de 5S methode, de vijf basisprincipes voor een opgeruimde werkplek?
3) Wat is de eerste stap van het stappenplan voor verbeterprojecten?
4) Hoe vaak moet u volgens het “5 whys” principe doorvragen om tot de kern van een probleem te komen?
5) Wat maakt LEAN bij publieke dienstverlening anders dan in de industrie?
6) Wat is de juiste volgorde van projectmatige, stapsgewijze verbetering van processen?
7) LEAN is een methode die bedoeld is voor... (LET OP: meerdere antwoorden mogelijk)
8) Waar staat LEAN voor?
9) Welke uitdrukking past het beste bij het LEAN gedachtegoed?
10) Wat is belangrijk om te bedenken voordat er een LEAN verbeterproject wordt gestart om een probleem met een proces op te lossen? (LET OP: meerdere antwoorden mogelijk)

Dit is het einde van de LEAN Dienstverlening quiz. Bent u nieuwsgierig naar uw score en de juiste antwoorden? Vul dan onderstaande gegevens in en klik op Beoordelen.

Naam
Organisatie
E-mail