LEAN Dienstverlening quiz

LEAN Dienstverlening quizWelkom bij de LEAN Dienstverlening quiz!

Met de volgende vragen kunt u uw kennis testen. Op uw antwoorden krijgt u uitgebreide feedback. Er is geen tijdslimiet, dus u kunt rustig nadenken. Iedere keer dat u de quiz speelt, krijgt u tien willekeurige vragen en zijn de antwoordmogelijkheden gehusseld.

Hoeveel weet u al van LEAN Dienstverlening?

1) Wat maakt LEAN bij publieke dienstverlening anders dan in de industrie?
2) Hoe vaak moet u volgens het “5 whys” principe doorvragen om tot de kern van een probleem te komen?
3) Wie is de "klant" van een proces?
4) Wat is een proces met een grote "flow"? Dat is een proces...
5) Wat is de eerste stap van het stappenplan voor verbeterprojecten?
6) Hoe meer werk er gelijktijdig onderhanden is in de organisatie...
7) Wat staat bij LEAN altijd voorop?
8) De LEAN methodiek om processen te verbeteren is geschikt voor... (Kies het best passende antwoord)
9) Een kenmerk van een organisatie die ernaar streeft om LEAN te werken is:
10) LEAN is een methode die bedoeld is voor... (LET OP: meerdere antwoorden mogelijk)

Dit is het einde van de LEAN Dienstverlening quiz. Bent u nieuwsgierig naar uw score en de juiste antwoorden? Vul dan onderstaande gegevens in en klik op Beoordelen.

Naam
Organisatie
E-mail