LEAN Dienstverlening quiz

LEAN Dienstverlening quizWelkom bij de LEAN Dienstverlening quiz!

Met de volgende vragen kunt u uw kennis testen. Op uw antwoorden krijgt u uitgebreide feedback. Er is geen tijdslimiet, dus u kunt rustig nadenken. Iedere keer dat u de quiz speelt, krijgt u tien willekeurige vragen en zijn de antwoordmogelijkheden gehusseld.

Hoeveel weet u al van LEAN Dienstverlening?

1) Wat staat centraal bij verbetermanagement volgens LEAN?
2) Wat zijn voorbeelden van verspilling? (LET OP: meerdere antwoorden mogelijk)
3) Wat is Kaizen?
4) LEAN is een methode die bedoeld is voor... (LET OP: meerdere antwoorden mogelijk)
5) Wat is een voorbeeld van een "waarde toevoegende activiteit" in een proces?
6) Wat is belangrijk om te bedenken voordat er een LEAN verbeterproject wordt gestart om een probleem met een proces op te lossen? (LET OP: meerdere antwoorden mogelijk)
7) Waar staat LEAN voor?
8) Een kenmerk van een organisatie die ernaar streeft om LEAN te werken is:
9) Hoe vaak moet u volgens het “5 whys” principe doorvragen om tot de kern van een probleem te komen?
10) Wat is de juiste volgorde van projectmatige, stapsgewijze verbetering van processen?

Dit is het einde van de LEAN Dienstverlening quiz. Bent u nieuwsgierig naar uw score en de juiste antwoorden? Vul dan onderstaande gegevens in en klik op Beoordelen.

Naam
Organisatie
E-mail